ניוזים חמיםחדשות

2 רוכבי אופנוע בני 18 מאשדוד שהיו מעורבים בתאונה קלה עם נהג רכב, הגיעו לביתו של הנהג, דקרו אותו בכל גופו ודרשו ממנו שישלם להם "פיצוי"

המשטרה עצרה לחקירה שני צעירים, בני 18, תושבי אשדוד, בחשד שתקפו עם חפץ חד אדם, ודרשו ממנו להעביר לידיהם סכום כסף על רקע תאונת דרכים שאירעה בכביש, בינם לקורבן

 

ראשיתה של החקירה ביום ראשון, לאחר שהקורבן התפנה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים אסותא באשדוד כשהוא סובל מחתכים במקומות שונים בגופו.

מהחקירה הראשונית שנערכה על ידי חוקרי תחנת אשדוד, עלה כי ככל הנראה הקורבן ביצע באשדוד תאונה קלה עם שני צעירים שהיו רכובים על אופנוע, וזמן קצר לאחר שהחליפו פרטיהם, הגיעו החשודים אל ביתו ודרשו לפגוש אותו, שם שלף על פי החשד אחד מהם חפץ חד, וחתך אותו במקומות שונים תוך שהשניים דורשים ממנו להעביר לידיהם סכום כסף כפיצוי בגין התאונה, והם נמלטו.

חוקרי המשטרה שהצליחו לאחר פעולות חקירה ומודיעין להתחקות אחר זהות החשודים, בני 17-18, עצרו אותם אמש (שני) לחקירה בחשד לעבירות פציעה כשעבריין מזוין, קשירת קשר לפשע ועבירות נוספות, והיום הם יובאו בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות