בריאותניוזים חמים ברשת

המשטרה סגרה מועדון באילת והטילה קנס על הבעלים לאחר שבמקום התקיימה מסיבה המונית, בניגוד לצו הבריאות

משטרת ישראל הורתה על סגירת מועדון לילה באילת אשר פעל בניגוד לצו הבריאות והתקיימה בו מסיבה המונית בליל חמישי שעבר

במסגרת פעילות האכיפה של משטרת ישראל בסיוע למשרד הבריאות בבלימת התפשטות נגיף קורונה נודע למשטרה על הפרת הוראת החוק בכך שבלילה שבין חמישי לשישי (10.6.20 – 11.6.20) התקיימה במקום מסיבה המונית. בתחומי בית העסק נמצא כי העסק פעל בניגוד להוראות התקש"ח, לקוחות המועדון רוקדים בצפיפות, נטולי מסכות, לרבות עובדי המקום הנוהגים בניגוד להנחיות משרד הבריאות ולא מקפידים על שמירת מרחק ועטיית מסכה.

יובהר כי משרד האבטחה והרישוי של משטרת ישראל באילת הקדים וקיים בקרה בתחומי בית העסק ואף קיים כנס בעלי מועדונים אשר במסגרתו הובהרו מגבלות הפעלת בתי העסק לרבות תנאי ההפעלה בהתאם לדרישות משרד הבריאות.

זאת ועוד על בעל העסק הושת קנס בסך 5000 שקל בגין פתיחת עסק שהפעלתו נאסרה.

היום (12.06) התקיים שימוע בפני קצין משטרה, אשר הורה בסיומו של השימוע על הפסקת העיסוק בעסק וזאת למשך 23 ימים

במשטרה מציינים: "משטרת ישראל רואה בחומרה הפעלת עסק בניגוד לתקנות לשעות חרום וסיכון כלל האוכלוסיה במקרים אלו נפעל למצות את הדין עם בעלי העסק".

 

צילום: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות