ניוזים חמיםחדשותחינוך

החשד לביצוע עבירות מין בשעורי הכנה לבר מצווה בשדרות: המשטרה קוראת לנפגעים נוספים להתלונן נגד המורה הפוגע, עידו צור עטאר

עידו צור עטאר בן ה-36 תושב יבנה, הכין נערים לקריאה בתורה בבר מצווה בשדרות ועל פי תלונות נגדו, גם ביצע בכמה מהם עבירות מין. עתה המשטרה קוראת למתלוננים נוספים שנפגעו מינית על ידי החשוד, להגיע להתלונן

המשטרה קוראת למתלוננים נוספים שנפגעו מינית על ידי החשוד עידו צור עטאר, להתלונן במשטרה. עטאר, בן 36 מיבנה, נעצר בחשד שביצע עבירות מין בקטינים במהלך שעורי תורה שהעביר לקראת בר מצווה בשדרות.

חקירת המשטרה החלה נגד החשוד לפני כשבוע, כשלתחנת המשטרה בשדרות הגיעה תלונה נגד החשוד, בה גוללו 3 קטינים מסכת ארוכה ושיטתית של עבירות מין שביצע בהם בתקופה שלמדו לרגל עלייתם לתורה.

החשוד, עידו צור עטאר תושב יבנה, ששמו הותר לפרסום, נעצר כבר באותו היום על ידי חוקרי תחנת שדרות, והוא נחקר בחשד למעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14.

עד כה התקבלה במשטרה תלונתו של קטין נוסף, והמשטרה, כאמור, קוראת לקטינים נוספים שנפגעו על ידי החשוד, להגיע לכל תחנת משטרה או ‘בית לין’ המרכז לקטינים נפגעי תקיפה מינית.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות