ניוזים חמיםחדשותחינוך

הגננת מאילת, אילנה קובר, תועדה במעל 450 מקרי התעללות ותקיפה של הפעוטות בגן, במשך 3 חודשים בלבד: "הטיחה אותם, סטרה להם, התעללה בהם כאילו היו בובות סמרטוט"

הצהרת תובע הוגשה היום נגד הגננת המתעללת מאילת, אילנה קובר. מהעדויות המצולמות, קובר תועדה מתעללת ותוקפת באכזריות את 27 הפעוטות בגן שבבעלותה, ביותר מ-450 פעמים לאורך 3 חודשים בלבד

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום באילת הצהרת תובע נגד הגננת מאילת אילנה קובר בת ה-64, החשודה במאות רבות של  מקרי התעללות ותקיפה של פעוטות חסרי ישע שבהם טיפלה במעון שבבעלותה בעיר. 
החקירה נגד קובר נפתחה בחודש שעבר בעקבות תלונה שהתקבלה מאמא אחת דהבחינה במצוקה אצל הבן שלה וסימנים על גופו. בעקבות כך – צוות חקירה מיוחד של המשטרה הגיע למעון ולקח את צילומי המצלמות במקום וצפה במאות שעות ממצלמות האבטחה. על פי העדויות המצולמות, קובר תקפה את הפעוטות במעון ביותר מ-450 מקרי התעללות קשים מאוד שתועדו בתקופה של כשלושה חודשים בלבד!
על פי נציג המשטרה שביקש את הארכת מעצרה של קובר: ""יותר מ-400 מקרים של תקיפה והתעללות ב-27 פעוטות נחשפו על ידי חוקרי המשטרה, שזימנו את ההורים לזהות את ילדיהם בתיעוד, ולהגיש תלונתם".
על פי ההורים, ברוב המקרים הסייעות במעון היו עדות להתעללויות ותקיפת הפעוטות על ידי קובר, ובמקרה "הטוב" עמדו ומנגד ולא התערבו לטובת הפעוטות ובמקרים אחרים אף השתתפו בכך.
המשטרה הציגה כאמור בפני ההורים את הסרטונים המתעדים את ההתעללות והתקיפה הקשה של ילדיהם – הורים רבים לא יכלו להמשיך ולפות בסרטונים בשל המראות הקשים.
אחת האמהות סיפרה, כי בגן הייתה מעין "נדנדת עונש" עליה קובר הושיבה את הפעוטות כעונש ואז סטרה להם, צבטה אותם והאכילה אותם בכוח.
קובר תועדה כשהיא סוטרת לפעוטות כדי להעיר אותם משנתם, אחרים היא לוקחת ומטיחה על הרצפה ומטלטלת אותם.
כאמור מדובר במאות רבות של מקרים שתועדו רק במשך 3 חודשים.
צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות