חינוך

בן 80 ל..דוקטורט תגידו מזל טוב לדוקטור הצעיר.. יעקב בר שלום!

בין 232 הדוקטורים החדשים שקיבלו השבוע את התואר הנכסף באוניברסיטת בן-גוריון, היה גם יעקב בר-שלום, תושב יד-בנימין

יעקב, שיהיה בקרוב בן 80, עד מאה ועשרים, השלים לפני מספר חודשים את המחקר המקיף שלו במחלקה ללשון עברית וללשונות שמיות, בנושא חקר ההומונימיה בלשון העברית המקראית. המחקר בדק את כל המילים בשפת המקרא, וניסה לקבוע לאלו מהן יש יותר ממשמעות אחת. כדי לבדוק את זה הוא נסע ב-6 השנים האחרונות מדי יום לספריית האוניברסיטה, וקרא שוב ושוב 7 מילונים מקראיים שונים, השווה ביניהם, ניתח את המחלוקות ביניהם, וסיכם את ממצאיו בעבודה מקיפה בת 360 עמודים(!)
בטקס המרגש שהתקיים השבוע ליוו את יעקב אשתו טובה, ילדיו, נכדיו ונינתו, לבושים בחולצות עידוד מיוחדות לאירוע, נרגשים, ומאד מאד גאים.
יעקב בלט מאד בכך שאת הפרוייקט המקיף הזה הוא השלים בגיל מבוגר בהרבה גם מחבריו הסטודנטים, וגם מכל חברי הסגל.
שי רייכנר ראש מועצה אזורית נחל שורק יעקב היקר – ההתמדה והחריצות שלך הם מקור השראה לכל הסביבה, והוכחה שגם יעד כל-כך שאפתני הוא בר-השגה בכל גיל למי שמוכן לעבוד קשה.
הרבה מזל טוב על התואר הנכסף. מאחלים לך שתזכה להמשיך ללמוד וללמד עוד שנים רבות.

*המעוניינים לראיין את יעקב בר שלום (ולשמח אותו מאוד) מוזמנים ליצור איתו קשר בטלפון: ⁦054-568-4093*

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות