ניוזים חמיםחדשותחינוך

כתב אישום נגד המטפלת, אמיליה אוסטרובסקי בת ה-71, שהתעללה בפעוטות במעון באשקלון

הפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד אמיליה אוסטרובסקי בת ה-71, המטפלת במעון "דיסני" לפעוטות באשקלון, בגין התעללות פיזית ונפשית בפעוטות, במשך תקופה. התעללה בפעוטות גם בזמן ששכבו לישון

הפרקליטות הגישה היום כתב אישום נגד אמיליה אוסטרובסקי, המטפלת בת ה-71 מאשקלון, בגין עבירות של התעללות בקטין או חסר ישע ותקיפה, שביציה כנגד מספר פעוטות בגן "דיסני" באשקלון, בו עבדה במשך 11 שנים.

החקירה החלה בעקבות תלונות של מספר הורים. מבחינת מצלמות האבטחה בגן עלו ראיות לפיהן מ-25 במרץ ועד 8 באפריל השנה ביצעה אוסטרובסקי מעשי התעללות גופנית ונפשית בשמונה ילדים בגילאי שנה וחצי עד שנתיים, שעליהם הייתה אחראית.

אוסטרובסקי מואשמת כי צעקה על הפעוטות ונזפה בהם, לכל התנהגות של אי ציות. היא הגיבה באגרסיביות, אחזה, דחפה ומשכה בכוח ובכעס את הילדים, ובחלק מהמקרים הכתה אותם.

גם בשעות הצהריים. בזמן שהילדים שכבו לישון, נהגה המטפלת באלימות ובאכזריות כלפי ילדים אשר לא שכבו בשקט במקומם, כשהיא מושכת אותם בכוח, מרימה אותם בידיה באוויר ומטיחה אותם בכוח אל המזרן.

 

בתמונה: אמיליה אוסטרובסקי. צילום: פייסבוק

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות