ניוזים חמיםחדשות

אסון כבד במירון: עשרות הרוגים ומאות פצועים כתוצאה מדוחק

אירוע רב הנפגעים במירון נמצא בשליטה של כוחות הביטחון וההצלה והמאמץ המרכזי כעת של משטרת ישראל הוא פינוי ההר באופן מסודר ובטוח

אירוע רב נפגעים התרחש הלילה בהילולה במירון כאשר מאות אלפים זרמו למתחם ללא שליטה וברגע מסוים עקב דוחק רב, לפי דיווח של עדי ראייה, החליקו מספר אנשים וכך נגרמה שרשרת של נפילות שהובילה לאסון הנורא. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהיו במתחם העניקו טיפול למאות נפגעים, חלקם במצב אנוש, למקום הוזנקו 6 מסוקים לפינוי פצועים בנוסף לאמבולנסים של מד"א שפינו פצועים לבתי חולים זיו ולגליל בנהריה, פוריה, רמב"ם ולעין כרם. כל הפצועים קשה בינוני וקל, פונו מהשטח.

עדכון לאירוע נכון לשעה שלוש: עד כה דווח על 38 הרוגים במקום. סך הכל פונו 69 פצועים: לנהריה פונו 12 פצועים מתוכם 1 בינוני והשאר במצב קל, לזיו פונו 46 מתוכם 4 פונו במצב קשה לרמב"ם, 23 במצב קל, רמב"ם סך הכל פונו מוסק 5 פצועים במצב קשה. פוריה 1 בינוני ו5 קל. לשלב זה לא צפויים פנויים נוספים.

אירוע רב הנפגעים במירון נמצא בשליטה של כוחות הביטחון וההצלה והמאמץ המרכזי כעת של משטרת ישראל הוא פינוי ההר באופן מסודר ובטוח. כלל המבקרים עושים דרכם לאוטובוסים וכלי הרכב על מנת להתפנות מהמקום. בשל האסון, רכבת ישראל תפעיל רכבות מכרמיאל לכיוון דרום בהתאם לצרכים המוכתבים מגורמי הבטחון והערכות המצב של משרד התחבורה. הרכבות תסענה מכרמיאל לתחנת תל אביב סבידור, שם יחכו אוטובוסים וכן רכבות נוספות ליעדים נוספים בארץ (בני ברק, ראש העין, אופקים, נתיבות, וירושלים).

במחלפים עין תות, אליקיים, גולני ואחיהוד מתבצעות חסימות לכיוון צפון ואוטובוסים שאמורים להגיע להר מירון מופנים בחזרה לכיוון דרום.

צילום תיעוד מבצעי מדאצילום תיעוד מבצעי מדא
ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות