ניוזים חמיםחדשות

פעוט ננעל ברכב בקריית גת  וחולץ בשלום על ידי מתנדבי ידידים: המפתח הושאר אצל הילד בידיים דבר שגרם לנעילה. בידידים קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח"

יצחק סבג, סג"מ הסניף: "מדובר על ילד קטן שננעל ברכב. אביו נתן לו את המפתח ליד, הדלת נסגרה והוא נעל את עצמו בטעות"

הבוקר (רביעי) בשעה 8:02 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט שננעל ברכב בשגגה לעיני אביו ברחוב ירמיהו קרית גת.

עומר גבאי ועודד פרץ, כונני סניף קרית גת, יצחק סבג, סג"מ הסניף, ויוסי דהן, סג"מ מוקד צפון, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בשלום, מבלי לגרום כל נזק לרכב.

יצחק מספר: "מדובר על ילד קטן שננעל ברכב. אביו נתן לו את המפתח ליד, הדלת נסגרה והוא נעל את עצמו בטעות. עומר ועודד הגיעו מהר והתחילו לעבוד משני הצדדים על הרכב. הצטרפתי אליהם עם יוסי ועם ערכת הפתיחה פתחנו את הרכב והאירוע הסתיים במהירות ובשלום. האבא הודה לנו מאוד. אחרי 4 דקות מרגע הקריאה הילד כבר היה בחוץ. אנו מזכירים להורים שלא לתת את מפתחות הרכב לילדים".

בידידים שבים ומזכירים להורים לאמץ "כלל מפתח", להקפיד על נשיאת המפתח בכל יציאה מהרכב ושלא לתת לילד את המפתחות • במקרה נעילה יש ליצור קשר מידי עם מוקד ידידים במספר החדש 1230 מכל טלפון וללא כוכבית.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות