ניוזים חמיםחדשותחינוך

הנצחה מרגשת לעידו אביגל ז"ל, בן ה-5 שנהרג מפגיעת רקטה בבית בשדרות: יוצבו בגני הילדים בעיר "ספסלי חברות", למען ילדים שמתקשים להשתלב

שני ואסף אביגל משדרות בחרו להנציח בדרך מרגשת את בנם עידו בן ה-5, שנהרג במבצע האחרון. בכל גני הילדים בעיר יוצבו "ספסלי חברות", עם שמו של עידו. "ילדים שיש קושי להתחבר לאחרים, יוכלו לשבת על הספסל וכך ייגשו אליהם ויציעו להם להצטרף למשחק"

 

לפני מספר ימים, שני אביגל, אמו של עידו אביגל, שנהרג מפגיעת רקטה בשדרות במהלך מבצע "שומר החומות", פרסמה פוסט מרגש בו הזמינה את הציבור לדף שנפתח לזכרו של עידו, שם ניתן לקרוא על תובנות שעידו העביר בחייו הקצרים, ואף לשתף בתמונות וזיכרונות.

הוריו של עידו ממשיכים להנציח את בנם, והפעם בחרו בדרך מרגשת במיוחד: לזכרו של עידו בן ה-5 – עיריית שדרות תציב "ספסלי חברות" בגני הילדים.

מי שיזמו את הפרויקט הם כאמור הוריו של עידו ז"ל, שני ואסף אביגל. "המטרה של הספסל היא קירוב חברתי, שילדים שיש קושי להתחבר לאחרים, יוכלו לשבת על הספסל וכך ייגשו אליהם ויציעו להם להצטרף למשחק", כתבה שני לראש העירייה אלון דוידי שנענה לקריאה וכעת מזמין רשויות נוספות לאמץ את הרעיון.

 

צילום: פייסבוק ועיריית שדרות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות