ניוזים חמיםחדשותחינוך

מדריך בפנימייה בשרון נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בילד בן 12, בזמן שעבד בפנימייה באשדוד לפני כשנה

המשטרה עצרה תושב השרון העובד כמדריך בפנימיה באזור, בחשד לביצוע עבירות מין בילד בן 12, בזמן שעבד בפנימייה אחרת באשדוד, אותה עזב לפני שנה

המשטרה עצרה תושב השרון העובד כמדריך בפנימיה באזור, בחשד לביצוע עבירות מין בילד בן 12, בזמן שעבד בפנימייה אחרת באשדוד

שוטרי תחנת שדות במחוז המרכז פתחו בחקירה מואצת, עם קבלת דיווח מגורמי רווחה בדבר חשד לביצוע עבירות מין בקטין בהיותו מתחת לגיל 14במסגרת חינוכית, על ידי מדריך שעבד במקום, כאשר בתום איסוף עדויות על ידי חוקר נוער, עצרה המשטרה את החשוד – תושב השרון בן 28.

ראשיתה של הפרשה לפני כשנה, כאשר הנער בהיותו בן 12 הכיר את המדריך בפנימיה באזור אשדוד ועל פי החשד נפל קורבן לעבירות מין שביצע בו וכעת בחר לדווח לגורמי רווחה, שכאמור העבירו את החשדות לחקירת המשטרה.

עם קבלת הדיווח, פתחה המשטרה בחקירה ממוקדת שקבלה תיעדוף חקירתי בהתאם למדיניות המחוז, ובתום זיהוי פרטי החשוד, עלה כי העתיק את מקום מגוריו לאזור השרון וגם היום עובד כמדריך בפנימיה של נערים באזור מגוריו.

המשטרה עצרה את החשוד לחקירה, לצד תפיסת הטלפון הנייד שלו, שבו נמצאו חומרי תיעוד בעלי תכנים מיניים של קטינים ובהתאם לצורכי החקירה, בית המשפט האריך את מעצרו היום עד מחר.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות