חינוך

קבינט הקורונה קבע: בתי הספר של החופש הגדול יפעלו כסדרם החל מ־1 ביולי

28 תלמידים לעומת 35, פעילויות במרחב פתוח ועוד - כך יפעלו בתי הספר של החופש הגדול ברחבי הארץ

ראש הממשלה ושרי קבינט הקורונה קיבלו היום (שני) את המלצתו של שר החינוך יואב גלנט לפתוח את בתי הספר של החופש הגדול לילדי הגנים ולתלמידי כיתות א-ד. במסגרת הדברים, הנחה השר גלנט על מספר שינויים בהפעלת בתי הספר, בניסיון למנוע מקרי הדבקה חמורים במוסדות החינוך.
במסגרת השינויים שיוכנסו לבתי הספר של החופש הגדול: בניגוד לתכנון המקורי, כל קבוצה תמנה בממוצע 28 תלמידים, לעומת 35. בנוסף, פעילויות רבות יותר יועברו למרחב הפתוח, ככל שיתאפשר. עוד במסגרת השינויים שהכניס השר גלנט, מוסדות החינוך ישתמשו בתשתיות של השכבות הבוגרות – שאינן לוקחות חלק בבית הספר של החופש הגדול – על מנת לפזר בצורה נרחבת יותר את התלמידים במתקנים השונים.
נוסף על כך, בתי הספר של החופש הגדול במועצות האזוריות יפעלו לראשונה בתוך יישובים, כדי לצמצם הסעות ופעילות במתחם מרוכז. עוד הציג השר גלנט במסגרת קבינט הקורונה כי מנתוני ההדבקה של השבועות האחרונים עולה כי מספר החולים החדשים בקרב גילאי
תלמידי הקדם יסודי והיסודי ביחס למספר החולים החדשים בקרב כלל האוכלוסייה מהווה כ־4% בלבד. זאת לעומת מספר התלמידים בגילאים אלו – כמיליון וחצי – אשר מהווה כ־18% מכלל האוכלוסייה בישראל.
בתוך כך, בתי הספר של החופש הגדול יפעלו בהתאם להנחיות משרד הבריאות – כאשר התלמידים וצוותי החינוך יידרשו לעטות מסכות, לשמור על ריחוק חברתי ועל היגיינה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות