ניוזים חמיםחדשותחינוךמשפט

הותר לפרסום: אילנה קובר, היא הגננת שחשודה בהתעללות בפעוטות באילת ב"פעוטון של אילנה"

הותר לפרסום היום שמה של הגננת ובעלת הפעוטון באילת שחשודה בהתעללות במספר פעוטות במקום. המקרה נחשף בזכות ערנותה של אחת מהאימהות בפעוטון

בית המשפט התיר היום לפרסם את שמה של בעלת הפעוטון והגננת באילת, אילנה קובר בת ה-64, שעל פי החשד וממצאי מצלמות האבטחה בפעוטון, נהגה להתעלל במספר פעוטות במקרים שונים בפעוטון הנושא את שמה "הפעוטון של אילנה" באילת.

הפרשה נחשפה כשאחת האימהות שמה לב להתנהגות שונה של היפעוט ששלחה לפעוטון ועלה בה חשד, כשהיא ביקשה לראות ולפתוח את צילומי המצלמות בפעוטון. כשגם הוגשה תלונה במשטרה נבחנו צילומי המצלמות בהם נראה תיעוד של הגננת ובעלת המקום, אילנה קובר, כשהיא מתעללת במספר פעוטות בזמנים שונים.

מטה המאבק למען הילדים אמר: "מודעות של אמא אחת ונוכחות המצלמות במקום הצילו את הילדים. אנו קוראים לכל ההורים לפתוח עיניים ולהתעורר…".

 

צילום: רשת חברתית

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות