חדשותמשפטניוזים חמים ברשת

נעצר החשוד שהניח מטען חבלה לפני כחודש באזור התעשייה באשדוד, בכדי לחסל מישהו אחר על רקע פלילי

הותר לפרסום: משטרת ישראל עצרה חשוד בהובלה והנחת מטען חבלה, אשר התגלה באשדוד בתאריך 30.4.2020. אתמול הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע ומעצרו הוארך

בתאריך 30.4.2020 בשעות הבוקר התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות חפץ חשוד באיזור תעשייה בעיר אשדוד. שוטרי משטרת ישראל הגיעו למקום באופן מידי, סגרו את הזירה והחלו בטיפול באירוע.במהלך הבדיקה של חבלני המשטרה התברר כי מדובר במטען חבלה והרקע לאירוע הינו פלילי.

במהלך החקירה, אשר נוהלה על ידי היחידה המרכזית של מרחב לכיש, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וביצוע פעולות חקירה רבות ומורכבות, הצליחו החוקרים להגיע לזהותו של החשוד ולאסוף ראיות נגדו. מדובר בגבר בשנות ה-30 לחייו, תושב אשדוד. הוא נעצר והובא לחקירה.

אתמול הובא החשוד לדיון בבית משפט השלום באשקלון, במהלכו הוגשה לבית המשפט על ידי המשטרה הצהרת תובע של פרקליטות מחוז דרום עם כוונה להגיש נגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.מעצרו של החשוד הוארך עד 04.06.2020.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות