חדשותמשפטאילתניוזים חמים ברשת

תושב אילת כעס על שכניו שהם מחנים מול ביתו. אז הוא יצא בוקר אחד וניקב את כל צמיגי רכביהם

המשטרה הגישה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים נגד נאשם, תושב אילת, שדקר את גלגלי הרכבים של שכניו

"במסגרת המאבק בעבירות האלימות והבריונות, משטרת ישראל תפעל להעמיד לדין את מי שעושה שימוש באלימות ואיומים על מנת לפתור סכסוכים או כמו במקרה זה נגד שכניו", נמסר מהמשטרה.

ביום שלישי האחרון התקבל דיווח במשטרת ישראל על שני רכבים שניזוקו בזדון בכך שנגרם להם חתך בגלגלי הרכבים. משטרת ישראל פתחה בחקירה לרבות חקירה ואיסוף ממצאים מהזירה אז נחשף החשוד במעשה.

מכתב האישום עולה כי הנאשם תושב אילת בן 37 יצא מביתו בשעות הבוקר עם סכין, דקר וחתך את גלגלי הרכבים של שכניו. על-פי החשד, הנאשם עשה את המעשה כי כעס על השכנים המחנים את רכבם מול ביתו.

שוטרי סיור של משטרת ישראל עצרו את החשוד ב 30.5.20 מעצרו הוארך מאז וכאמור הגישה היום יחידת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים נגדו.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות