חדשותניוזים חמים ברשת

תושב אשקלון התבקש לעצור עם רכבו, אך החל להימלט מהשוטרים, כשבסוף הוא נכנס בעמוד ומתברר שהיה שיכור לגמרי

תושב אשקלון ניסה להימלט מהשוטרים, התנגש בעמוד ונתפס נוהג בהשפעת אלכוהול פי 4 מהמותר

 

הלילה פעלו שוטרי אגף התנועה באכיפה ממוקדת נגד עבירת השכרות המהווה גורם ישיר לתאונות דרכים ונפגעים. במסגרת המאבק בקטל בכבישים, השוטרים ביצעו מחסומים וערכו מאות בדיקות שכרות, במטרה לשמור על חיי ציבור משתמשי הדרך ולהרחיק מהכביש נהגים המפרים את החוק.

במהלך הפעילות נהג שהתבקש לעצור לבדיקה, התעלם מהוראות השוטרים והמשיך בנסיעה. השוטרים שהחלו בנסיעה אחריו, הבחינו כי הוא מאבד שליטה על הרכב בסמוך לעיר אשקלון תוך שהוא מתנגש בעמוד. כאמור, ברכב נכחו שני צעירים בשנות ה-20 לחייהם שלא נפגעו ולא נזקקו לטיפול רפואי.

בשל ריח חזק של אלכוהול הנידף מהבל פיו של הנהג, בוצעה בדיקת שכרות באמצעות מכשיר הינשוף ונמצא כי הוא בהשפעת אלכוהול בכמות 1002 מ"ג (פי 4 מהכמות המותרת). הנהג תושב אשקלון עוכב לחקירה, רישיון הנהיגה שלו נפסל למשך 60 ימים ורכבו נגרר מהמקום ונתפס על ידי המשטרה. בתום החקירה, הועבר הבוקר לבית המשפט שהחליט להשאירו במעצר בית עד יום שני לדיון נוסף בעינינו.

 

צילומים: דוברות המשטרה

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות