תרבות

סינמטק שדרות מחדש פעילותו

התרגשות נרשמת בשדרות בימים האחרונים עם היוודע דבר פתיחתו המחודשת של הסינמטק בעיר בשבוע הבא, לאחר 5 חודשים בהם היה סגור, בעקבות פינוי התושבים והלחימה באזור. פתיחתו המחודשת מתקיימת במסגרת פסטיבל קולנוע דרום המתקיים זו השנה ה 22 אלא שהשנה, בשל האתגרים הביטחוניים הוא מתקיים במתכונת מעט שונה

הסינמטק יפתח ביום שני, 18.3 בשעה 19:00 באירוע מיוחד והקרנת הסרט 'רק אני יכול לראות' והכניסה חופשית, בכפוף להרשמה מראש. סינמטק שדרות נוסד בדצמבר 1999 והינו המוסד החינוכי-תרבותי לקולנוע הראשון בדרום. סינמטק שדרות הוקם במטרה לעלות לסדר היום הציבורי את חיי התרבות של אוכלוסיית הדרום ובמטרה לצמצם הפער שבין המרכז לפריפריה והוא מהווה עוגן תרבותי אזורי. אחת ממטרותיו העיקריות של הסינמטק היא קידום הקולנוע הישראלי על כל גווניו: פסטיבלים, ימי עיון, הקרנות מיוחדות, מפגשי יוצרים, אירועי תרבות ומוסיקה, השתלמויות וסדנאות.

פעילויות הסינמטק נערכות בקולנוע איכותי ואינטימי, המורכב משני אולמות קולנוע חדישים המכילים למעלה מ-400 מקומות ישיבה. הסינמטק מצויד במכשור הקרנה ובציוד נלווה, מן המתקדמים בעולם, ומאפשר את ההנאה המושלמת בכל פעילות. הסינמטק ממוקם במרכז העיר, בכיכר אינטימית ונעימה. במתחם הסינמטק בית קפה המופעל ע"י בני נוער בסיכון.

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות: "אני נרגש ומברך על חידוש פעילותו של סינמטק שדרות לאחר תקופה שבה נאלץ לסגור שעריו. פתיחתו היא התגברות על מכשול נוסף בדרך לחידוש השגרה המלאה בעיר לאחר חודשים לא פשוטים. סינמטק שדרות הפך ברבות השנים לאבן שואבת לכל מי שמבקש תרבות וקולנוע איכותיים ואני מודה לכל מי שאפשר את פתיחתו המחודשת במסגרת פסטיבל קולנוע דרום"

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות