בריאות

תושבת המרכז מסעירה את הרשת לאחר שסיפרה את הטראומה שעברה מביקור אצל רופאה בכללית, שלעגה לעודף המשקל שלה: "הרדתי עוד פרה במשחטה"

ובנוסף.. היא לעגה בצורה מאד בוטה למשקל שלי. מה זה בוטה? אצטט: 'יש לך עודף משקל.. בלשון המעטה'… כן.
נתחיל מזה שאני לא כזו שמנה… כן אני מודה. אני מלאה. ולא רזה בכלל…. אבל יש גבול. וגם אם כן.. אני לא הגעתי אלייך כדי לקבל חוות דעת, או כדי להתייעץ לגבי זה. וגם אם את חושבת שזה נוגע אליך.. יש דרך יפה ומכובדת לעשות את זה.
חצי שעה בכיתי אחר כך בשרותים בקופת חולים ואחר כך בדרך הביתה.. וגם בבית
בשעה 8 השכבתי את הילדים והלכתי לישון בתוך שלולית של דמעות.
אמרו לי תעברי רופאה. תכלס אני חושבת שאעביר את כל המשפחה שלי קופה.
חוויה שלילית ברמה נוראית. רופאת נשים זה המקצע שאמור להיות הכי רגיש!!

מצרפת תמונה של בעלת העודף משקל 'בלשון המעטה'".

מערכת "ניוזים" הגיעה לנועה שסיפרה כי מאז שכתבה את הפוסט אתמול התקשרו אליה מספר פעמים מקופת חולים "כללית" וביקשו סליחה, אולם היא עדיין לא קיבלה כל מכתב התנצלות מהרופאה לאחר שהבירור עם הרופאה לא הסתיים.

בינתיים, רבים מאוד שראו וקראו את הפוסט הציעו לנועה לפנות ולהתלונן.

אחת המדיבות כתבה לה: "בלי קשר לזה שאת נראית אחלה, מגיע לך טיפול אנושי, אתיקה. רופאה לא אמורה להזיק, ובמקרה הזה העוגמת נפש היתה גדולה מאוד, אני גם ממש מבינה אותה".

אחרת ציינה: "אל תתייחסי אליה בכלל ודעי לך את לא היחידה שסובלת מזלזול ולעג של רופאים, במיוחד נשים!
בדיוק אתמול דיברנו על זה אני ואחת החברות! בעיניי, מזעזע מה שקורה בעולם הזה.. מי שלא מכבד את רגישות המקצוע והאתיקה הנדרשת בו, שישב בבית!".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות