בריאות

נכנס כילד לניתוח להסרת שקדים ויצא עם עיוות בפנים ונחירות שמפריעות לחייו ולסביבה. רמב"ם שנתבע, שילם על כך ביוקר רב

מאותו יום נוצר עיוות בפניו של הצעיר שהלך וגדל בגיל וכן נותרה צלקת מכוערת. אלא שזאת לא התוצאה היחידה והלא רצויה שהתקבלה מהניתוח הזה –  לטענתו, מלבד עיוות שנוצר באפו וצלקת גדולה ומכערת שנותרה לו, הוא סובל מהפרעות נשימה והפרשות נזלת, קשיי דיבור והתנהגות וכן נחירות חזקות שמפריעות לחייו ולאלו שסביבו.

לפי הצעיר והוריו, הנזקים הללו נגרמו בעקבות טיפול רשלני של הצוות הרפואי בניתוח השני.

בית החולים טען כי לא הוכח שכל הפגמים והבעיות מהן סובל הצעיר הן תוצאה ישירה של הטיפול שקיבל במהלך הניתוח. עוד טענו כי הנזק לאפו נגרם אחרי הניתוח.

מומחה שמונה על ידי בית המשפט קבע כי נמצא קשר סיבתי בין הניתוח השני שעבר הצעיר לבין העיוות שנוצר באפו ובעיות הנשימה שלו.

שופטת בית משפט השלום קבעה כי היא מקבלת את טענת הצעיר והוריו ודוחה את הגנת בית החולים. היא קבעה כי לא קיים כל תיעוד לאירוע אחר כגון חבלה או מחלה מאותו מועד, שיכול היה לגרום לנזק באפו של הצעיר.

בעקבות כך פסקה השופטת פיצוי לצעיר בגובה 303 אלף שקל בנוסף ל-70 אלף שקל שכר טרחה וכן תשלום אגרת בית המשפט. כלומר בית החולים ישלם לצעיר קרוב ל-400 אלף שקל פיצוי.

 

צילום: אילוסטרציה גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות