ראש עיריית הרצליה, סגן ראש העיר והמנכ"ל נכנסו לבידוד. היום, ראשון, 21.6.20, לא יתקיימו קבלות קהל בעירייה ולא ישיבות עבודה עם גורמי חוץ

ראש העירייה, משה פדלון: "לאור הנחיות משרד הבריאות וכמקדם ביטחון, אני וגורמים מקצועיים נוספים מקרב עובדי העירייה - נכנסנו לתקופת בידוד. שימרו על עצמכם."

הקורונה מגיעה גם לעיריית הרצליה: ראש עיריית הרצליה, סגן ראש העיר והמנכ"ל נכנסו לבידוד בשל הימצאות עובד מאומת בבניין העירייה, העובד בעמותת בני הרצליה. עפ"י הנחיות משרד הבריאות עד לקבלת תוצאות וכדי למנוע הדבקות נוספות, נכנסו לבידוד ראש העיר, סגן ראש העיר הממונה על הספורט, מנכ"ל העירייה וגורמים מקצועיים נוספים שבאו איתו במגע. עיריית הרצליה הודיעה כי היום, ראשון, 21.6.20, לא יתקיימו קבלות קהל בעירייה, והעובדים הונחו שלא לקיים ישיבות עבודה עם גורמי חוץ. כמו כן תמשיך העירייה במתן שירות טלפוני באמצעות מוקד 106 ובאגפים השונים וכן יינתנו שירותים באמצעים דיגיטליים אחרים.

משה פדלון, ראש עיריית הרצליה:
"תושבות ותושבים שלום, חשוב לי לעדכן אתכם שאמש התברר לנו שבבניין עיריית הרצליה נמצא עובד עמותת 'בני הרצליה' אשר אומת כחולה קורונה. לאור הנחיות משרד הבריאות וכמקדם ביטחון, אני וגורמים מקצועיים נוספים מקרב עובדי העירייה – נכנסנו לתקופת בידוד. אני חוזר ומפציר בכם לשמור על 3 כללי הברזל: שמירת מרחק של 2 מטרים, עטיית מסכה ושטיפת ידיים.
אני מבטיח לכם כי עיריית הרצליה תמשיך להעניק לכם את השירותים העירוניים הטובים ביותר וגם בימים אלו אנו עומדים לרשותכם באמצעות המוקד העירוני (106), האתר העירוני ודף הפייסבוק שלנו. שימרו על עצמכם ובריאות לכולכם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות