משפטהכי חם באתר

סיוט בחתונה: זוג מראשל"צ תבע את צלם החתונות שהפך את החתונה לסיוט. סרב לצלם חופה ואורחים: "לא מצלם אנשים מסתובבים ואוכלים"

הסיוט של הזוג עם הצלם ששכרו, כך טענו בתביעה שהגישו לפיצוי בסך 33,500 שקל, החל עוד לפני החתונה – בצילומי חת כלה לפני הערב. הזוג טען כי הצלם התעקש שבני הזוג יצעדו ברגל למרכז שרונה כדי להצטלם שם, למרות בקשת הכלה לנסוע לשם ברכב, דבר שגרם לה ליבלות ברגליה.

לטענתם הצלם לא ארגן מקומות צילום מסודרים וטען שהוא "לא אמור להיות במאי".

כשהחל האירוע, הזוג תהה מדוע הצלם לא מבקש לדעת מיהם קרובי המשפחה, כדי להתמקד בהם בצילומים. התוצאה: הוא צילם רק ארבע תמונות של הקרובים המיידיים. ואם לא די – במהלך קבלת הפנים שנמשכה למעלה משעה, צולמו 18 תמונות בלבד בהם הופיעו אורחים ספורים, מתוך 120 האורחים שהגיעו לאירוע. אבל זה הרע במיעוטו – במהלך החופה הצלם ועוזרו כלל לא הואילו להיות שם – כך שלא הופיעו כלל תמונות של הרב, של החופה. וזה הכל? ממש לא – חלק מצילומי הווידאו היו ללא קול, ומתוך חתונה של ארבע שעות צולמו בווידאו רק שעה ורבע.

כשהזוג ניגש לצלם וביקש שיצלם את האורחים שלהם, הוא סרב בטענה: "אני לא מצלם אנשים אוכלים, לא מצלם אנשים שותים או מסתובבים".

לפי הצלם, הזוג מגזים בטענותיו. לדבריו: מאחר שהיו כ-100 אורחים בלבד אשר רוב הזמן לא רקדו, לא ניתן לצפות ממנו להפיק סרט וידאו ארוך יותר ממה שהפיק. הצלם טען שהוא הציע לזוג פיצוי בסך 1800 שקל על האלבומי חתונה שכלל לא הוציא ויצר להם.

השופט דניאל הורוביץ קיבל את טענת הזוג וכתב:  "מקוממת בעיניי אמירתו של הנתבע בדיון: 'אדם שלוקח אותי בתור צלם אני לא עושה מה שהלקוח מבקש אלא מה שאני רוצה. אני לא מצלם אנשים אוכלים, לא מצלם אנשים שותים ולא מסתובבים'. בכל הכבוד לנתבע, הוא מקבל שכר כדי לבצע מה שהלקוחות מבקשים ממנו והוא איננו יכול להתעלם מבקשותיהם ולעשות כראות עיניו".

בשל העובדה כי מדובר בתביעות קטנות, השופט פסק לזוג סכום של 10 אלף שקל פיצוי.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות