אל-על הגישה לנוסעת את הארוחה על כרית במקום על השולחן הנפתח ושילמה על כך ביוקר
אל-על כפיצוי על עוגמת הנפש של שני הנוסעים הציעה להם שובר הנחה לטיסה הבאה בסך 300 שקל. אלא שבני הזוג ששילמו ביוקר על מחלקת עסקים והרגישו שהם טסים במחלקה רביעית, הגישו תביעה על עוגמת נפש כנגד אל-על.
בית המשפט בהרצליה, עם הרשם הבכיר גיא אלמוג קיבל את התביעה ואף כתב: "הגשת הארוחה על כרית היא מביכה ומבישה ואינה עולה בקנה אחד עם רמת השירות המצופה במחלקת עסקים". כדי לוודא כי הכיסאות במחלקת העסקים ניתנים להשכבה וכי מגשי האוכל כולם תקינים ושלמים, לא צריך לעשות הרבה אלא להשקיע קצת זמן מראש ולבדוק את תקינותם בטרם עליית הנוסעים למטוס. הדבר מקבל משנה תוקף במיוחד כאשר מדובר בנוסעי מחלקת העסקים אשר משלמים, כאמור לעיל, ממון רב כדי ליהנות מחוויית טיסה שונה ואחרת ממחלקת התיירים".
הרשם קבע כי על אל-על לפצות את הזוג בסכום של 5000 שקל על הגשת הארוחה על כרית.