ניוזים חמיםחדשותמשפט

14 חודשי מאסר בפועל על עובד בחנות ירקות שביצע מעשים מגונים בנערה עם צרכים מיוחדים, שהגיעה לקנות בחנות

14 חודשי מאסר בפועל נגזרו על חביב ציון בן יאיר, עובד בחנות ירקות בירושלים, בגין ביצוע מעשים מגונים בנערה עם צרכים מיוחדים, שהגיעה לקנות במקום

 

בית משפט השלום בירושלים (כב' סגן הנשיא ירון מינטקביץ) גזר על חביב ציון בן יאיר, שנה וחודשיים מאסר, מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת בסך 25,000 שקלים, זאת לאחר שהורשע בביצוע מעשים מגונים בנערה עם צרכים מיוחדים.

על פי הכרעת הדין, הנאשם עבד בחנות ירקות בסמוך לירושלים בה נהגה נערה כבת 17 עם צרכים מיוחדים לערוך קניות מעת לעת. בזמן ששהתה בחנות הנאשם נהג לשאול אותה מספר פעמים שאלות בעלות אופי אינטימי. באפריל האחרון הנערה הגיעה לחנות, אז שב ושאל אותה הנאשם שאלות בעלות אופי אינטימי וביצע בה מעשים מגונים.

בית המשפט קבע בגזר הדין כי: "מדובר במעשה בזוי ומעורר שאט נפש, אשר פגע בערכים מוגנים שונים, ובהם כבודה של המתלוננת, פרטיותה והאוטונומיה שלה על גופה".

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות