ניוזים חמיםחדשות

7 הרוגים בתאונה קטלנית בהתנגשות חזיתית בין משאית לרכב הסעות, סמוך לצומת פצאל בכביש 505

7 הרוגים פלשתינאים בהתנגשות חזיתית בין משאית לרכב הסעות בכביש 505 ליד צומת פצאל. בזירה עוד 3 פצועים קשה

בשעה 15:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על תאונת דרכים חזיתית בין משאית לרכב הסעות בכביש 90 בחיבור עם כביש 505 לכיוון מעלה אפרים.

סך הכל בתאונה 10 נפגעים פלשתינאים. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל קובעים את מותם של 7 פצועים ומפנים לבית החולים במסוקים 3 פצועים, בהם צעיר כבן 18 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית במסוק מד"א לבית החולים הדסה עין כרם, גבר כבן 20 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית וגבר כבן 35 במצב בינוני חבלות בפלג גופו העליון במסוק צבאי.

פראמדיק מד"א יונתן שנבאי: "כשהגענו למקום המראה היה מזעזע. ראינו משאית ורכב פרטי מעוך בצד הכביש. 10 פצועים, מהם 7 נפגעים במצב אנוש היו חלקם מחוץ לרכב וחלקם לוכדים ברכב. עשינו מיון ראשוני מהיר במקום וביצענו בדיקות רפואיות, יחד עם כוח רפואה של צה"ל הענקנו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלצנו לקבוע את מותם של 7 מהנפגעים. צעיר כבן 18 ששכב על הכביש וסבל מפגיעה רב מערכתית הועבר למסוק מד"א שנחת במסלול המירוצים ופונה במצב קשה לבי"ח הדסה עין כרם כשהוא מורדם ומונשם. צעיר כבן 18 במצב קשה שסבל מפגיעה רב מערכתית קשה וגבר כבן 30 במצב בינוני פונו במסוק צבאי לבית החולים."

 

צילום: תיעוד מד"א

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות