משפט

מוגזם: חויב על מנת פלאפל 5 שקל יותר מהמבצע, ותבע פיצוי של 20 אלף שקל, מהחנות ורשת הפלאפל! לא שינה שהוצע לו במקום פיצוי

בכך לא הסתיימה הסאגה. אותו לקוח הגיע לביתו והחליט להגיש תביעת פיצוי נגד חברת "פז" שבבעלותה רשת "ילו" ונג חברת "פלאפל בריבוע" שהיא הבעלים של הפלאפלייה בתחנה.

התביעה הוגשה בסך 15 אלף שקל ועוד 5 אלף שקל על עוגמת נפש. בסיכומו של דבר, בגלל תשלום של 5 שקלים נוספים רצה אותו לקוח פיצוי של 20 אלף שקל!

בכתב ההגנה של פז ופלאפל בריבוע נטען כי בשל טעות טכנית המבצע לא הוחל על מנת פלאפל ללא גלוטן, אלא רק על מנת פלאפל רגילה וכי המוכר ואחראי המשמרת לא ידעו כיצד להתאים את המחיר לדרישתו של התובע בשל קושי טכני זה. לטענתן, בשל המקרה הם תיקנו את הטעות בקופות והחיוב מאז אותו מקרה היה 18 שקל לפיתה ללא גלוטן. הם טענו כי מייד עם פנייתו של הלקוח, טענתו נמצאה מוצדקת ולכן הוצע ללקוח כפיצוי קפה ומאפה ואף מנת פלאפל חינם. אלא שאותו לקוח דחה את ההצעה והתעקש על התביעה המנופחת.

העניין נדון בבית המשפט לתביעות קטנות. ושם, למרבה הפלא, אומנם אותו לקוח-תובע לא קיבל את הפיצוי שדרש, אבל הרשמת הבכירה קרן מרגולין פלדמן פסקה לו פיצוי של 155 שקל על כך שהחנות גבתה מחיר שלא לפי המבצע וכללי החוק של מבצעים.

הרשמת דחתה בקשה לפיצי גבוה יותר מאחר וקיבלה כי היה מדובר בטעות נקודתית, שתוקנה מייד על ידי הרשת ואף עובדיה עברו הדרכה בנושא.

עם זאת, על עוגמת הנפש שנגרמה ללקוח הוסיפה הרשמת עוד 100 שקל.

כך שבסך הכל הפיצוי עומד על 250 שקל, והכל בגלל 5 שקל שנגבו יותר על מנת פלאפל!

אין ספק שהפלאפל היה שווה זהב.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות