משפט

בית הדין הרבני פסק עבור זוג מהמרכז: האישה לא תקבל אגורה מהכתובה. למה? "הסתובבה ללא בגדים בזמן שהייתה במחזור"

הבעל טען כי אין האישה זכאית לדמי הכתובה מאחר והיא, לדבריו, דחפה אותו להתגרש לאחר שהגישה נגדו תלונות שווא למשטרה והוציאה נגדו צו הרחקה.

אלא שהטיעון "המנצח" של הבעל שזכה  לפסיקת בית הדין לטובתו היה כי אשתו ניסתה להכשיל אותו בכך שבמספר פעמים התקרבה אליו עירומה בזמן המחזור. עוד ציין כי האישה הייתה נוהגת להקים מהומה בפומבי ולבייש אותו בפני עוברים ושבים ובפני עובדי הפיצרייה שהייתה בבעלותו.

אב בית הדין, הרב מאיר פרימן, פסק כי האישה לא זכאית לכתובה משתי סיבות:

על פי ההלכה, אישה שגורמת לתדמית שלילית קבועה על בעלה מפסידה את כתובתה, כפי שעשתה האישה לטענת הבעל.

סיבה נוספת לשלילת הכתובה, לפי בית הדין הרבני, היא טענות הבעל על ניסיונות האישה לכפות את עצמה עליו בזמן המחזור. ״אישה המשמשת את בעלה בעת נידתה או המכשילה את בעלה באיסורים היא עוברת על דת ומפסידה כתובתה", כך ציין הדיין והוסיף כי אמנם לא קוימו יחסים בפועל אבל רק בשל הניסיון להכשיל את הבעל, היא איבדה זכות לכתובה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות