משפט

חוצפה: התעכב ב"דיוטי פרי" ופספס את הטיסה. כעבור ימים חטף אירוע לב וטען: "זה בגלל איבוד הטיסה". עכשיו הוא תובע פיצויים ועוד על מה?

כמה ימים לאחר מכן, הוא חש ברע ואובחן כסובל מאוטם שריר הלב וצונתר ביום למחרת.

אלא שהאדון הגדיל לעשות וכעבור זמן מה הגיש תביעה לבית הדין לעבודה ודרש פיצוי מביטוח לאומי ומקום עבודתו. לדבריו, בגלל ששלחו אותו להשתלמות ובגלל שהוא מיעט לטוס בחייו, והעובדה שנקלע לעיכוב במדינה אסלאמית הוא נתקף לדבריו בהתקף חרדה, קצב פעימות הלב התגבר, קוצר נשימה צריבה בחזה זיעה קרה וחש לבד בעולם, דבר אשר גרם לתחושת פחד נוראית. אם לא די טען כי במהלך הטיסה חזרה ארצה חש עייפות ולאחר נחיתתו הרגיש עייפות ניכרת שנמשכה עד הגיעו לביתו ובהמשך אובחן כסובל מאוטם שריר הלב.

התובע טען שאילולא היה נשלח להשתלמות בצרפת מטעם העבודה, לא היה עובר את החוויה ולכן לא היה חוטף אוטם שריר הלב. לטענתו מדובר למעשה בתאונת עבודה ועליו לקבל על כך פיצוי.

בית המשפט דחה במלואה את התביעה התמוהה והשופט קבע כי התובע עזב את קבוצת חבריו לעבודה והלך לדיוטי פרי. ויותר מכך, עוד חבר לעבודה שפספס עמו את הטיסה שהה אתו כל אותו זמן, והוא לא קרא לו להעיד מסיבה ששמורה אתו.

כאמור, התביעה נדחתה לגמרי.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות