משפטהכי חם באתר

עיריית פ"ת רצתה לפנות את דוכן הפלאפל הוותיק ברחוב טבריה. אלא שהתברר כי העירייה היא זו שהפרה התחייבויות ולא חסה על מצבם הבריאותי של בעלי הדוכן

יותר מכך, הוכיח בעל הדוכן כי הוא ומשפחתו חיים בדוחק וכי הוא וכמה מבני משפחתו הם אנשים חולים שההכנסות המועטות מהדוכן מחזיקים אותם בקושי, וכי הוא מפרנס גם את בתו שגרה בביתו עם שני ילדיה, כיוון שבעלה נכה וסובל ממחלה ממארת.

אלא שכל זאת לא עזר לרכך את עמדת העירייה.

לטובת בעל הדוכן נחלצה שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה עדנה יוסף-קוזין, שקיבלה מכתב שהציג לה בעל הדוכן מטעם ראש העיר הקודם בו יש הבטחה חד משמעית ומפורשת כי הדוכן לא יפונה, עד שתמצא לבעליה חלופה מתאימה.

השופטת פסקה כי מצופה מהעירייה לתת מענה למצוק הבריאותית בה שרויים בעל הדוכן ומשפחתו. "יש צורך, בנסיבות, להושיט לנתבע ולמשפחתו יד, על מנת שלכל הפחות ימשיכו להתקיים במצבם כפי שהוא כיום", סיכמה השופטת ודחתה את תביעתה של העירייה והורתה כי הדוכן ימשיך לפעול באותו מקום, עד מציאת חלופה מתאימה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות