משפט

ירה בפניה של חברתו לשעבר, תושבת לוד, חשב שווידא הריגה. הוא לא ידע שהיא שרדה. הסיבה: סירבה להתחתן

פעילות חקירתית של משטרת ישראל, תוך שימוש באמצעים מתקדמים, הביאה לאיתורו של החשוד במעשה ולמעצרו.

מכתב האישום עולה כי, לפני מספר שנים ביטלה המתלוננת את ארוסיה לנאשם, זמן קצר לאחר ארוסיהם, וזאת למורת רוחו של הנאשם. בשל סירוב האישה לחדש את הקשר עם הנאשם, גמלה בלבו ההחלטה להמית את ארוסתו לשעבר.

על פי האישום, הנאשם שוחח עם ארוסתו לשעבר בטלפון ותיאם איתה פגישה בלוד. לאחר שנפגשו, כיוון לעברה את הנשק ואמר: "רוצה להתנקם בך". המתלוננת צעקה והגנה על פניה בעזרת ידה.

הנאשם ירה במתלוננת ופגע בלחיה השמאלית ואצבע ידה השמאלית. המתלוננת נפלה על הרצפה, כשהיא מדממת בפניה.

לאחר שהנאשם בדק כי היא אינה בין החיים, הוא ברח מהמקום כשהוא נושא עימו את הטלפון הנייד שלה. המתלוננת הצליחה לקום, וברחה בשארית כוחותיה עד שהגיעה לחנות מכולת סמוכה, ושם קיבלה עזרה ראשונה עד שפונתה לטיפול רפואי בבית החולים.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום, ובתום חקירת משטרת ישראל, ולאחר שהתגבשה תשתית ראייתית נגד החשוד, הגישה כאמור פרקליטות מחוז מרכז, כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין ניסיון רצח, נשיאת נשק ותחמושת וגניבה.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות