ניוזים חמיםחדשותמשפט

פרשת אונס הפעוטה בת השנתיים בבית שמש: הנאשם הראשי ניסה לאנוס גם ילד בן 9 בעבר, תוך שהוא מציע לו בתמורה 10 שקלים

הולכת ומתבררת הזוועה בפרשת אינוס הפעוטה בת השנתיים בבית שמש על ידי נער בן 17, בשיתוף קרוב משפחתה נער בן 16. מתברר כי הנאשם המרכזי ניסה בעבר גם לבצע עבירות מין בילד בן 9

הפרשה המזעזעת של  אונס הפעוטה בת השנתיים בבית שמש, על ידי נער בן 17 בשיתוף עם קרוב משפחתה בן ה-16, הולכת ומסתעפת: פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד הנער בן ה-17 מבית שמש בגין ביצוע עבירות מין בפעוטה כבת שנתיים ובילד בן תשע לפני כשנתיים.

על פי כתב האישום, מתברר כי הנער המואשם במעשי האינוס בפעוטה, כבר בעבר ניסה לאנוס ילד בן 9 כשהוא מציע לו תשלום של 10 שקלים תמורת מגע מיני.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרים בן גל, הנאשם ביקש מנער בן 16 להביא למפגשים ביניהם את קרובת משפחתו הפעוטה בת השנתיים. בשתי הזדמנויות, הנער בן ה-16 אסף את הפעוטה- קרובת משפחתו מהמעון, לקח אותה למבנה באתר בנייה סמוך ושם ביצע בה הנאשם מעשים מיניים קשים בנוכחות חברו.

עוד עולה מכתב האישום החמור, כי במקרה אחר, פנה הנאשם לילד בן תשע והציע לו עשרה שקלים תמורת מגע מיני, ואז ביצע בו מעשים מגונים עד שהילד ביקש להפסיק. הילד עזב את המקום הנטוש מבלי שלקח את הכסף שהוצע לו.

קרוב משפחתה של הפעוטה, מצוי במעצר בית והחלטה בעניינו צפויה להתקבל בימים הקרובים. הפרשה המזעזעת נחשפה לפני מספר ימים כשקרוב המשפחה עצמו הגיע לתחנת המשטרה וסיפר לשוטרים כי חברו מבצע מעשי אינוס בפעוטה בת השנתיים, כשהוא מבקש ממנו להביא אותה לאתר נטוש שם הוא מבצע בה את המעשים הקשים. בכך, קרוב המשפחה בן ה-16 הפליל גם את עצמו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה סדום בקטינה בת פחות מ-16 ללא הסכמה חופשית ובנוכחות אחר, מעשים מגונים בקטינה בת פחות מ-16 ללא הסכמה חופשית ובנוכחות אחר ומעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות