משפט

צפו: מזעזע- אדם בעט בראשה של כלבתו הפצועה והחבושה. משרד החקלאות לא ויתר והגיש תביעה נגדו בבית המשפט בראשל"צ

לאחר מכן, הנאשם התייצב בתחנת ההסגר עם אחותו וכלבתו כאשר היא תפורה בצווארה עקב הנשיכה ובפנים נפוחות. על פי כתב האישום, עם הגעתו למקום החל הנאשם לצעוק ולגדף את עובדי המקום ולנופף בידיו. תוך כדי הצעקות והתנהגותו הפרועה, וללא כל סיבה, נתן הנאשם בעיטה חזקה ופרועה בצווארה ובראשה של הכלבה במקום בו הייתה פצועה ותפורה.

במעשיו האמורים לעיל, עינה הנאשם את הכלבה, התעלל בה והתאכזר אליה, שלא כדין והפר את חוק צער בעלי חיים. בכתב האישום הודיע משרד החקלאות על כוונתו לבקש מבית המשפט להטיל על הנאשם הגבלה בהחזקת בעליי חיים ולהטיל עליו עונש מאסר בפועל לאור התנהגותו הברוטאלית כלפי הכלבה.

משרד החקלאות קורא לציבור להמשיך ולדווח על מקרים מסוג זה למוקד המשרד בטלפון: 9096*. המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

 

צילום: באדיבות משרד החקלאות

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות