משפט

בעל דירה בתל אביב תבע את שוכרי הנכס וביקש מהם לצאת ממנו, בשל ריבוי החיות שהביאו לבית. בית המשפט חשב אחרת

טענתו השנייה: טען כי בדירה מתגוררות מגוון חיות בהן: ארנבת, אוגרים, חתול, כלב ואף תרנגולת אשר מתרוצצת בחופשיות ברחבי הדירה. הוא טען כי מכיוון שאין סעיף בחוזה השכירות אשר אוסר על גידול חיות בנכס, טען כי הפרת החוזה נובעת מכך שהדיירים אינם שומרים על ניקיון הנכס, וכי הדירה מלאה לכלוך ומריחה לא טוב.

על פי טענתו השלישית של בעל הנכס, השוכרים מפרים את החוזה בכך שהם מפעילים מתוך הדירה למעשה שלוחה של המרפאה הווטרינרית של השוכרת. כהוכחה לכך הצביע על מספר בעלי החיים בבית, על הימצאותם של כלובים בבית.

לגבי הטענה על בעלי החיים, קבע השופט כי החוזה אינו מתייחס לסוגיית גידול חיות בדירה, ובכל הנוגע ללכלוך הנטען כתוצאה מגידול החיות ציין השופט, כי השוכר רשאי לעשות בנכס שאותו הוא שוכר כרצונו, כלומר, השוכרים רשאים להתגורר בנכס מבולגן ואף מלוכלך, כל עוד ישיבו את הנכס לבעליו כשהוא נקי ומסודר. מלבד זאת, כלל לא הוכח כי הדירה מלוכלכת.

בבחינה מדוקדקת של החוזה ומכלול טענותיו של המשכיר, הביאה את שופט בית משפט השלום בתל אביב למסקנה ברורה כי לא מדובר בהפרה של החוזה ולא בהפרה בכלל. התביעה נדחתה, ובעל הדירה חויב לשלם לצמד השוכרים את הוצאות המשפט ושכר טרחת עורכי הדין, בסכום כולל של 8,500 שקלים.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות