Uncategorized

בעוד ארבע שנים, בפאתי המרינה בהרצליה, יקום מלון יוקרתי מיוחד לאלפיון העליון. למלון יהיה מקום מיוחד לעגינת יאכטות

המלון, לפי התכנון, יורכב משני חלקים שייבנו כמדרגות או טראסות הפונות לכיוון הים, וביניהם שטח מסחרי עם מסעדות גורמה וחנויות יוקרה. העיצוב המדורג, בעל הקווים המעגליים, שאוב לדברי המתכננים משדות האלמוגים הטרופיים. ואם הגעתם עם היאכטה, תוכלו להטיל עוגן במעגן הסמוך למלון ושמור לאורחיו.

עוד כולל התכנון מעגן מיוחד ליאכטות שיוקם בפתח המלון ויאפשר גישה למלון ביאכטה מכל מקום בעולם. 130 מתוך 180 הסוויטות תהיינה למכירה במתכונת של "דירות נופש", ובעליהן יוכלו להתגורר בהן תקופה מוגבלת בת חודשים ספורים בשנה בהתאם לחוק. זאת בדומה לדירות הנופש במלון ריץ קרלטון הממוקם בסמוך, מעל קניון ארנה, וכולל גם הוא חדרי מלון לצד דירות נופש.

הדמיה של המלון החדש. 130 מתוך 180 הסוויטות תהיינה למכירה במתכונת של "דירות נופש". ביצוע: Viewpoin

מי שעומד בראש התכנית להפוך את המגרש השומם למלון פאר הוא ארכיטקט העל דיוויד רוקוול, שאת שירותיו שכרה בעלת המלון, קבוצת חג'ג'. רוקוול, בעלי משרד האדריכלים רוקוול גרופ, עם משרדים במנהטן ומדריד, אוחז ברזומה של מאות פרויקטים ברחבי העולם, כולל מלונות נובו סיזרס פאלאס וקוסמופוליטן בלאס וגאס, רשת מלונות W בפריז, ניו יורק, סינגפור ופורטו ריקו, ומלונות נוספים ברחבי העולם. על הדרך זכה רוקוול בפרס ה"טוני" בשנת 2016 על עיצוב בימת המחזמר "She Loves Me" בברודווי.

לדברי יגאל צמח, יועץ מיוחד לפרויקט, "היום אם לא עושים פרויקט מלונאי מדהים, אין לאנשים סיבה להגיע אליו. כמו במגדל מאייר, שדירות המגורים בו לא נמדדו על-פי "מחיר למ"ר", גם בפרויקט הזה, השיקולים לא יהיו מחיר. החוכמה היא לא להיות עוד מלון באתר בוקינג, אלא ליצור משהו מיוחד במחיר הוגן שבאים אליו בגלל שהוא שונה. אם זה בגלל הסוויטה בקומה שלישית, בגלל הבר שייתכן ונקים על הגג, או בגלל הגישה למלון ביאכטה מהים". צמח הוסיף כי לציבור תהייה גישה אל שטחי הציבור במלון.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות