ניוזים חמיםחדשותמשפט

תושב בית שמש עקב אחר ילדות עד למגוריהן וביצע בהן עבירות מין

עקב אחר קורבנותיו הקטינות עד למגוריהן וביצע בהן מעשים מגונים: פעילות וחקירה מהירה של שוטרי מחוז ירושלים, הובילה למעצרו של תושב בית שמש וכנגדו צפוי היום כתב אישום

 

בבוקר תאריך 18.12, התקבל דיווח במשטרה על חשוד שביצע מעשים מגונים כלפי קטינה בבניין מגורים בעיר בית שמש. מדיווח זה עלה כי החשוד עקב אחרי הקורבן ובעת שנפתחה דלת המעלית, מנע החשוד את סגירתה, וביצע מעשים מגונים בקטינה, תוך שחסם את פיה בידו כאשר החלה זועקת "הצילו" לעזרה.

שכנתה ששמעה את זעקותיה, ניגשה לבדוק את פשר העניין ובשלב זה ברח החשוד ואילו השכנה הזעיקה במהרה את שוטרי תחנת בית שמש למקום. השוטרים החלו בביצוע מגוון פעולות חקירתיות בכדי לאתר את זהותו של החשוד ולהתחקות אחריו. כעבור שעות ספורות, אותר ונעצר החשוד בן 26 מבית שמש, על ידי בלשי בית שמש, בסמוך לביתו והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

מחקירת המקרה עלה כי, באותו הבוקר הסתובב החשוד ברכבו ובין בתי העסק בשכונה שבעיר. בשלב מסוים, הבחין החשוד בקורבן הולכת לבדה כששקיות מרכול בידיה והחל לעקוב אחריה עד לבניין מגוריה. כשנכנסה לתוך המעלית, ביצע בה מעשים מגונים. בעת שהחלה לזעוק לעזרה, חסם בידו את פיה.

במסגרת החקירה, הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את החשוד למקרה דומה נוסף שארע כשבועיים קודם לכן בעיר בית שמש. גם במקרה זה, עקב אחרי קטינה וביצע בה מעשים מגונים במעלית בניין מגורים.

לבקשת המשטרה, האריך בית המשפט את מעצרו בכדי למצות את פעולות החקירה הנדרשות בעניינו. לאחר שמלאכת החקירה הושלמה בימים האחרונים, צפויה היום הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום בבימ"ש.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות