משפט

מזעזע: ביצעה לבד ברית מילה בבנה עם מספריים. השוטרים והרווחה עצרו את האם

בד בבד הגיעו לבית האם שוטרים ועובדת סוציאלית במטרה להוציא מחזקתה את שתי בנותיה ולהעביר אותן למסגרות אומנות.

האם החלה לבעוט, לנשוך ולהשתולל על השוטרים. בשלב מסוים, היא הכתה את השוטרת שניסתה להוציא את התינוקת ואחזה בה. בעודה מנסה למנוע את הוצאת התינוקת מחזקתה, האם, לפי כתב האישום, נשכה את התינוקת והותירה בה סימני נשיכה.

הפרקליטות הגישה נגד האם כתב אישום בגין התעללות בקטין, תקיפת שוטר וגרימת חבלה בנסיבות מחמירות.

עורך דינה של האם טען כי האם נהגה בבנה הקטן, כפי שנהוד בתרבות ממנה הגיעה – בה האם היא זו שעורכת ברית מילה עם מספריים. דבר, שלדברי האם, עשתה גם לבנה הבכור.

עוד טוען עורך הדין כי האם השתוללה על השוטרים בגלל שהם הגיעו לביתה ללא כל מתורגמן והיא לא הבינה למה מוציאים מידיה את ילדיה הקטנים.

עוד הביא נציג האם עדות של רופא שבחן את הילד ופסק כי אין מדובר בנזק קבוע וארוך טווח שנגרם לו אלא בפציעה שתחלים ותחלוף. וכי העובדה שהוא נמול במספריים שלא חוטאו, לא גרמו לו לזיהומים קשים.

באופן מפתיע שופט בית משפט השלום קיבל את העובדה כי לא נגרם נזק חמור לילד. עם זאת פסק כי האם הייתה מודעת לפגם שהיה במעשיה ולכך שהיא מבצעת את מעשה החיתוך במספריים ביתיות שלא עברו חיטוי. כמו כן פסק השופט כי האם הפרה את חובתה כהורה בכך שנמנעה מלנקוט אמצעי זהירות בסיסיים, הן בכך שביצעה את מעשה המילה לבדה בלא עזרת אדם נוסף, והן בכך שלא חיטאה את כלי החיתוך ואת מקום הפציעה.

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות