ניוזים חמיםחדשותמשפט

שנה מאסר בפועל על עובד שופרסל בגוש עציון שתועד מתעלל בעובד אחר בעל צרכים מיוחדים, כשהוא קושר את ידיו ומכה אותו

בית המשפט גזר שנת מאסר ופיצויים בסך 10 אלפים שקל על כמאל חמידאן, עובד שתועד מתעלל בעובד אחר חסר ישע, בעל צרכים מיוחדים, בסניף שופרסל בגוש עציון באוגוסט 2019

בית משפט השלום בירושלים גזר הבוקר 12 חודשי מאסר ופיצוי על סך 10,000 שקל על כמאל חמידאן, שהורשע בהתעללות בעובד חרדי בעל צרכים מיוחדים בסניף שופרסל לפני כשנתיים.

בתיעוד שהופץ ברשת צולם חמידאן שעבד בשופרסל, כשהוא מתעלל בצעיר חרדי חסר ישע בסניף של רשת שופרסל בגוש עציון. בתיעוד המזעזע נראה הצעיר החרדי כשידיו קשורות בניילון נצמד והעובד מכה אותו.

על פי כתב האישום המתוקן, שהוגש על ידי עו"ד יעל ריצ'קר מפרקליטות מחוז ירושלים (פלילי), הנאשם והמתלונן הכירו מספר שנים בעקבות עבודה משותפת ב"שופרסל" בגוש עציון. הנאשם נהג במספר הזדמנויות להציק למתלונן במקום עבודתם ולהקניט אותו. בשלב הטיעונים לעונש הדגישה הפרקליטות את מעשיו החמורים של הנאשם, שחזרו על עצמם שוב ושוב ואת הנזק שנגרם למתלונן. בנוסף, הפרקליטות עתרה לקבוע בעניינו של הנאשם עונש מאסר של שנה וחצי, מאסר על תנאי ופיצוי משמעותי.

 

 

צילום אילוסטרציה: גטיאימג'ס

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות