רכילות

כמה יקבל הזוג היפה עבור קמפיין אביב קיץ 2018?

שיר אלמליח (28) היא דוגמנית מבוקשת שהצטלמה לעשרות קמפיינים ברחבי העולם ביניהם של חברות האופנה דולצ'ה וגבאנה, שאנל, וטום פורד. כמו כן, הצטלמה למגזינים כמו המגזין האמריקאי "GQ", המגזין האמריקאי "קוסמופוליטן", מגזין"Marie Claire", "Elle" ועוד.

מאור בוזגלו (30) הוא כדורגל ישראלי מוכשר ובולט, אשר לפני פציעתו שיחק  בהפועל באר שבע ובנבחרת ישראל. בוזגלו ידוע בחוש האופנתי שלו ומראהו העדכני וזכה לא מעט לכינוי מטרוסקסואל בתקשורת.

לי קופר–  היא חברת ג'ינסים בריטית, שהוקמה בשנת 1908 על ידי מוריס קופר תחת השם מ. קופר והינה חברת הג'ינסים האירופאית הראשונה בעולם. כיום המותג  נחשב לאחד ממותגי הג'ינס המובילים בכ-90 מדינות ברחבי  העולם. החברה העולמית מאפשרת לזכייניה להתאים את הקולקציות ומערכי השיווק לדרישות הספציפיות המקומיות של כל מדינה, תוך דרישה לשמר  את קו הג'ינס כקו מרכזי בקולקציות.

מותג  לי קופר בישראל הוא מותג המתמחה בג'ינס אשר מציע מגוון גזרות ג'ינס עדכניות לגבר ולאישה ומציע גם קולקציות אופנה המשלימות את קווי הג'ינס. הרשת המצליחה מונה 40 חנויות ברחבי הארץ.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות