רכילות

נועם שמואל הוא המנהל האמנותי של תיאטרון המדיטק

מנהל חדש. תיאטרון מדיטק. אלבום פרטי

דני וייס, מנכ"ל המדיטק: "אני שמח לבשר על הבחירה בנועם שמואל כמנהל האמנותי הבא של תיאטרון המדיטק לנועם הצלחות מוכחות הן כבמאי והן בתפקידים האחרים אותם מילא. אני מאמין כי הוא המתאים ביותר לעמוד בראש העשייה האמנותית האיכותית שבתיאטרון המדיטק וידע להובילו להצלחות גדולות. נועם מצטרף לקבוצה איכותית של מנהלות ומנהלים מוכשרים ומסורים, חלקם ותיקים, חלקם חדשים בתפקיד וחלקם יצטרפו בהמשך, המרכיבים יחד את הנהלת המדיטק כשלם שגדול מסך חלקיו".

נועם שמואל בתגובה למינוי: "אני שמח ונרגש לקחת על עצמי את התפקיד המאתגר ומודה על האמון והבחירה בדור הצעיר של היוצרים בארץ. אני מצפה לעבודה המשותפת והפורייה עם צוות התיאטרון ומאחל לכולנו בהצלחה בגיבוש רפרטואר איכותי ובלתי מתפשר של הצגות לילדים ונוער ובביסוס מעמדו של המדיטק כמרכז תרבות ייחודי וכתיאטרון מוביל בתחומו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות