רכילות

תמיד אישה, גרסת 2018

רוזנבלום התחילה את העשייה הציבורית שלה כבר בגיל 16 כדוגמנית, ומאז לא אפשרה לתקרת הזכוכית למנוע ממנה את הצמיחה וההצלחה, והקימה אימפריית קוסמטיקה ומזון.

היא קיבלה פרסים רבים כשאחד החשובים שבהם, ב־1994 – אוסקר נעמ"ת לנשים שעושות היסטוריה, שהוענק לה על ידי ראש הממשלה יצחק רבין. ב־1998 הוכתרה כאישה המצליחה בישראל על ידי סקר מגזין “לאישה".

השיר "תמיד אישה" מייצג את כוחה הנשי. כשרוזנבלום כתבה אותו מעמד האישה בארץ היה נחות ממעמדן של נשים כיום. לכן החליטה לעשות עיבוד מחדש לשיר, כדי להמשיך להעצים את מעמדן של נשים ולדרוש את השוויוניות וההדדיות בין גברים לנשים שעדין לא קיימת במאה אחוזים. אמנם עם השנים השתפר מעמד האישה, אבל השיר "תמיד אישה" רלוונטי גם היום.

"השיר מבהיר את הצורך של נשים לחופש פעולה, לעשייה, כדי להגשים את עצמן ללא הגבלה חברתית", ציינה רוזנבלום, "ויחד עם זאת, להמשיך להיות יפות, נשיות אך גם חזקות. לעמוד על שלהן, לדרוש כבוד והערכה, במיוחד בעידן ה METOO#. את השיר הקלטתי מחדש לעיבוד עכשווי, רלוונטי וכיפי, אני מאוד אוהבת את השיר גם בצורתו החדשה ומקווה מאוד שתהינו איתנו".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות