ניוזים חמיםחדשותחינוךבת ים

ראש עיריית בת-ים הודיע כי ימשיך להפעיל את גני העיר מעבר לשעה 13.00, בניגוד להחלטת הממשלה לגבי הסגר

ראש עיריית בת-ים, צביקה ברוט, מתנגד להחלטת הממשלה לפתיחת הגנים בעירו עד השעה 13:00 ומודיע כי בוחן אפשרויות משפטיות. ברוט: "הוריתי ליועצים המשפטיים שלנו להיערך לאפשרות שנפעיל את גני הילדים בשעות הרגילות, בניגוד להחלטת הממשלה"

ראש עיריית בת-ים צביקה ברוט מתנגד להחלטת הממשלה לפתיחת הגנים בעירו עד השעה 13:00 ומודיע כי בוחן אפשרויות משפטיות להפעלת הגנים בשעות הרגילות.

ברוט קיים הבוקר דיון עם הצוותים המקצועיים והורה להערך להפעלת הגנים בשעות הרגילות, זאת לאחר שבבת-ים לא היו שום התפרצויות קורונה במערכת החינוך מאז החזרה ללימודים לפני חודשיים
ברוט הוסיף: "ההחלטה להפעיל את גני הילדים רק עד השעה 13:00 היא החלטה מוזרה, ולא ניתן לה יד. הוריתי ליועצים המשפטיים שלנו להיערך לאפשרות שנפעיל את גני הילדים בשעות הרגילות, בניגוד להחלטת הממשלה. אם גני הילדים גורמים לתחלואה – היה צריך לסגור אותם.
ואם הם לא – אז אין היגיון לסגור אותם באמצע היום ולהכניס את ההורים למצוקה.
הציבור מוכן לקבל כל החלטה, בתנאי שיש בה היגיון ושקיפות. הממשלה חייבת להתחבר יותר אל השטח, ולא לקבל החלטות מנותקות מהמציאות."

 

צילום: עיריית בת ים

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות