בעקבות המחאה: עיריית כפר סבא סוגרת את אתר המזבלה ליד בית העלמין "פרדס חיים"

בתוך כך, מנכ"ל העירייה, איתי צחר, ענה למכתבו של לוי ולא הכחיש את השימוש הפסול באתר הסמוך לבתי העלמין: "כפי שכבר נאמר, ביצענו פיילוט תחום בזמן ובמקום לשיפור מערך פינוי הפסולת הגושית מרחבי העיר באופן שיהיה הסביבתי והנכון ביותר. על כל פנים פיילוט זה מסתיים בימים אלו זאת ידוע גם למשרד להגנת הסביבה".

"יש קווים אדומים שלא חוצים", אמר לוי והוסיף: "אני שמח שמישהו בעירייה החליט להתעורר ולעצור את איסוף ומיון האשפה באתר הסמוך לבתי העלמין לאחר שהזהרתי שמדובר בחשד למעשה על גבול הפלילי".

יובל לוי. מציג רשימה מגוונת, ניסיון לצד צעירים עם עשייה גדולה

בעירייה אישרו כי העבודות הופסקו: "הפיילוט אכן עתיד להסתיים בימים הקרובים, כפי שנמסר מראש על ידי גורמי המקצוע בעירייה. מטרת הפיילוט הייתה כאמור טיפול סביבתי בגזם באופן של גריסתו והשבתו לטובת שימוש בגינון העירוני. הידע שהצטבר בפיילוט זה ישמש את העירייה לטיוב הטיפול בנושא הקיימות והגינון בר הקיימא בעיר, כפי שמקובל בערים רבות בעולם".

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות