מורידים כפפות בבחירות כפ"ס. סגנו של רפי סער מאיים בתביעת לשון הרע נגד יובל לוי ומחנה לוי מחזיר: " לא נגרר לקמפיין ירוד של מועמד נודד"

ביום רביעי שעבר רבים מתושבי כפר סבא היו עדים לדברי שקר והאשמות חמורות וחסרות אחריות מצד עו״ד יובל לוי אודות דני הרוש בקבוצת הווטצאפ 'בחירות כפר סבא.

זאת ועוד, הוסיף מר לוי לערוך קטע מתמליל כדי ליצור מניפולציה ולפרסם את אותו תמליל בקבוצה.

במכתב ששלח דני הרוש באמצעות עורך דינו נדרש מיובל לפרסם באופן מידי התנצלות על הוצאת הדיבה. בנוסף, נדרש מיובל לשלם סכום של כ- 100,000 שקל כאשר סכום זה ייתרם למטרה ציבורית למען תושבי העיר.

במטה של יובל לוי לא נשארו חייבים וענו כך: "רפי סער מנהל קמפיין היסטרי של מי שמבין שהוא עומד להפסיד את הבחירות. לכן הוא פתח במתקפה נגד שני המועמדים המובילים ובראשם יובל לוי. לא נגרר לקמפיין ירוד של מועמד נודד מישוב לעיר, הנתון בחרדה. אנו עוסקים בתכנית לעתיד טוב יותר של תושבי כפר סבא וילדיה".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות