יובל לוי, חושף מה באמת הולך להיות בעבודות בויצמן וגם מתכנן עתירה לבג"צ

לוי מזהיר שההחלטה שהתקבלה, היא פגיעה אנושה במרקם החיים סביב מרכז העיר. בין היתר, יגזלו מהרחוב 250 חניות קיימות, תמנע גישה ישירה למאות בתי עסק ומשרדים. כן תמנע תנועת רכבים של התושבים הגרים בויצמן וברחובות שליד. לדבריו, התכנית החשאית של העירייה, בהקצאת כ-300 מיליון שקל של משרד התחבורה היא נזק תעבורתי ואין בה מעוף וחזון".

מהתכנית עולה, שהתחלת העבודות בראשית יולי, תעשה בין קניון G ועד התחנה המרכזית. לא נקבע מועד לסיומן. בשלב זה אין העירייה מציגה את התכנית הגדולה לשיפוץ הרחוב, אלא רק תכנית לחפירת תשתיות בקטע זה. אולם, בהמשך, כאמור, תופעל תכנית שתמשך  30 חודשים לפחות. בעיצומה יהיה רחוב ויצמן, חפור ופקוק לכל אורכו.

 

 

יובל לוי. מציג רשימה מגוונת, ניסיון לצד צעירים עם עשייה גדולה

בימים אלה שוקד צוות מקצועי בראשותו של לוי להקים תכנית לשיקום רחוב ויצמן, תוך פתיחת הפקקים במרכז העיר באמצעים מודרניים ובחשיבה מחוץ לקופסא. תכנית זאת, המובלת על ידי מתכנני ערים, תוצג בזמן הקרוב. בין היתר יינתנו בה פתרונות להורדת כמות כלי הרכב העוברים בויצמן באמצעות הוספת תשתיות חיצוניות, הרחבת החנייה ופעולה נרחבת לשיקום הרחוב, על בתיו ועל העסקים לאורכו, דוגמת רחובות מרכזיים בערים בעולם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות