סיפור שירגש אתכם- ההיפך מתקרית המלון. הבחור הזה עשה מעשה אתמול שריגש רבים, כשראה אישה על כסא גלגלים שנכנסה למצוקה בספארי

הספארי הוא אחד האתרים הכי מבוקרים במהלך החג. וכל זאת קרה בשעת העומס בכניסה אתמול לספארי.

כך מתארת פאדית את שאירע לאמא שלה:

"כשהגענו לספארי הסתבר שאין מקום בחניית נכים והמאבטחים סרבו לתת לנו להתקדם עם הרכב. לכן, נאלצנו לחנות רחוק.

כשירדנו מהרכב כסא הגלגלים של אמא שלי נתקע בחולות. כל ניסיון להמשיך ולהתקדם היה בלתי אפשרי. ואז בשיא הקושי, הגיע הבחור הזה בתמונה, שהיה עם הרבה נערים צעירים לצידו. הוא היה מדריך או משהו כזה.

"הוא שאל את אמא שלי בשיא העדינות, אם אכפת לה שהוא יעזור לה. היא ענתה שלא והייתה במבוכה. ואז, הוא הרים אותה על כפיים ולקח אותה רחוק עד השביל.

אמרתי לו תודה מכל הלב, והוא היה נבוך וסרב להרבה מזה. שאלתי לשמו, הוא אמר שקוראים לו יוסי. הילדים שהיו אתו הקיפו אותו והביטו בו בהערצה, ובצדק.

זה הבחור קוראים לו יוסי והיום הוא נתן שיעור בלי מילים לחבורת ילדים וגם עזר לי ולאימי בלי להכיר אותנו. אז אם מישהו מכיר אותו שיגיד לו שוב תודה ושהוא אדם נפלא!".

אחרים שנכחו במקום סיפרו כי המראה היה פשוט מרגש ושהבחור "הגדול הז" לדבריהם, נהג באישה בשיא העדינות, הכבוד. "אם לאדם הזה יש ילדים, יש להם מה להיות גאים באבא שלהם".

אז מי אמר שיש רק ישראלי מכוער?

אגב, פאדית ציינה שהנהלת הספארי התנצלה על האירוע עם אמה, שלא יכלה להגיע עם הכיסא לספארי.

 

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות