צפו: הגיע לפיצריה, התעמת עם בעל המקום וחבר נוסף שפך עליו חומר דליק. "אל תשגע אותי…מלחמה…אני אבוא לכל אחד עד הבית היום"

החשוד המשיך ואיים על המתלונן: "אל תשגע אותי…מלחמה…אני אבוא לכל אחד עד הבית היום….", בעודו אוחז בצווארו של המתלונן ובהמשך שלף סכין ונופף לעבר המתלונן כשהוא צועק לאחר: "שפוך עליו שפוך". האחר שפך את הנוזל הדליק על המתלונן ועל רצפת המקום, והשניים עזבו את המקום.

עוד התברר ממהלך החקירה כי כמה דקות לאחר מכן חזר אחד התוקפים למקום כשהוא מנופף בידו בסכין, ודרש לדעת היכן ה־DVR של הפיצרייה. כשהתרצה שהוא אינו עובד – עזב את המקום.

החשוד זוהה, אותר ונעצר ב־19 ביוני, ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בפתח תקוה. ביום ראשון השבוע הוגש נגד החשוד כתב אישום בעבירות של דרישה באיומים של נכס, התנהגות פרועה במקום ציבורי והחזקת סכין. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button
נגישות