ניוזים חמיםחדשותבת ים

הגבלות חדשות בבת-ים בשל הקורונה: סגירת החופים רוב שעות היום, סגירת בתי הכנסת, אסור התקהלות מעל 10 איש ועוד

בעקבות העלייה בתחלואה בבת-ים, ראש העיר צביקה ברוט מכריז מהערב על הגבלות חדשות: סגירת החופים מ-10-17.00, סגירת בתי הכנסת עם אפשרות לתפילות בחוץ רק 20 איש, ועוד הגבלות

בעקבות נתוני תחלואה מדאיגים בבת-ים פרסם ראש העיר, צביקה הרוט, הנחיות והגבלות חדשות שיכנסו לתוקף מהערב.

כך פרסם ברוט לפני דקות ספורות:
"תושבים יקרים, לאור התפשטות הקורונה בעיר, גיבשתי מתווה הגבלות שיצמצם את ההדבקות אך יאפשר לשמור על חיי השגרה. המתווה, שנועד להחזיר אותנו להיות עיר ירוקה עם תחלואה נמוכה, אומץ ברובו ע"י משרד הבריאות וצפוי לעלות הלילה לאישור הממשלה. אם יאושר – הוא ייצא לפועל כבר מחר.

חוף הים – בהתאם למודל האמריקני תיאסר השהייה בחוף הים בשעות העומס, ככל הנראה 10:00-17:00. בשעות הבוקר המוקדמות או לפנות ערב תתאפשר הרחצה בים כל עוד החופים פתוחים.

התקהלויות – תיאסר כל התקהלות של יותר מ-10 אנשים, כולל בתי כנסת שייאלצו להיסגר. עם זאת, תפילות כן יתאפשרו עד 20 איש בשטח פתוח.

מערכת החינוך – יימשך המתווה שהפעלתי בעיר מאז שישי שעבר, לפיו כיתות ה'-ו' אינן מגיעות לבית הספר. גם בחינוך החרדי ילמדו רק עד כיתות ד׳.

מתחמי בדיקה – ביקשתי שיוקמו ברחבי העיר מתחמים על מנת לתגבר את קצב בדיקות הקורונה לתושבי בת-ים.

אכיפה – תתוגבר האכיפה של העירייה והמשטרה נגד מפירי ההנחיות, כולל הפעלת הרחפנים העירוניים ומתן קנסות כפי שהיה בימים האחרונים. תישקל הוספת שוטרים לתגבור האכיפה.

בהמשך הערב אעדכן לגבי אישור ההמלצות הסופיות, בהתאם להחלטת הממשלה, וכניסתן לתוקף.

בינתיים אני שב ומבקש מכולם להמשיך ולהקפיד מאוד על ההנחיות:
1. מסיכות על הפנים
2. ריחוק של 2 מטר בין אדם לאדם
3. חיטוי וניקיון הידיים

לא צריך להיבהל. כן צריך לנהוג באחריות, עם הרבה סבלנות ואורח רוח.
ניצחנו את הקורונה בגל הראשון, ונעשה את זה גם עכשיו".

תודה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות