נדלןצרכנות

רשת דקס ממשיכה לצמוח. פתיחת סניף נוסף בנתניה עם מבחר מטבחים ממיטב היצרנים באיטליה

רשת "רהיטי דקס" הארצית ממשיכה לצמוח ולהתפתח. אחרי פתיחת סניף בראשון לציון, עתה נפתח סניף נוסף של "דקס מטהחים" בנתניה, בצמוד לסניף הקיים של דקס רהיטים. בסניף החדש יוצעו מטבחים מגוונים ממיטב היצרנים באיטליה

רק לפני חודשים ספורים רשת "רהיטי דקס" הארצית הוסיפה סניף חדש של מטבחים בעיר ראשון לציון – ועתה הגיע תור בירת השרון, העיר נתניה.

לרשת "רהיטי דקס" יש סניף מצליח ופופולארי הפועל באזור התעשייה פולג בנתניה – סניף המציע מערכות ישיבה, ריהוט חדרי שינה, סלון ופינות אוכל. עתה, בצמוד לסניף הקיים, גודלת רשת "דקס מטבחים" ופותחת סניף נוסף (שיהיה צמוד לסניף הקיים) ובו יוצעו מטבחים מגוונים עם היצע רחב וסגנונות שונים.

מדובר במטבחים ממיטב יצרני המטבחים באיטליה.

גם בסניף זה, יתאפשר ללקוחות השונים לעבוד עם מעצב של הסניף ולהתאים לביתם ולמשפחתם את המטבח האידיאלי ולשים דגש ב"לב של הבית".

עם הפתיחה הצפויה בשבועות הקרובים, רשת "מטבחי דקס" תפתח במבצע חגיגי לרגל הפתיחה החדשה.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות