נדלן

הוקמה מנהלת 'כרמים' שתרכז ותקדם את נושא ההתחדשות העירונית בפתח תקווה

התחדשות עירונית היא תהליך שיקום המרקם הבנוי הקיים של העיר ושיפורו באמצעות מגוון רחב של כלים, תוך התייחסות הן למצב הפיזי של המבנים והן למצב החברתי של התושבים. התחדשות עירונית תורמת להחייאת המרקם הבנוי, הכנסת שימושי קרקע חדשים, עידוד אכלוס של אוכלוסייה צעירה, ניצול יעיל יותר של תשתיות ומוסדות ציבור מתרוקנים ושמירה על שטחים פתוחים.

המנהלת להתחדשות עירונית הוקמה על ידי עיריית פתח תקוה באמצעות החברה לפיתוח פתח תקוה, בשיתוף משרד הבינוי והשיכון במטרה לסייע לתושבי העיר והיזמים הפועלים בעיר לקדם פרויקטים של התחדשות עירונית, ביניהם תמ"א 38 ופינוי בינוי. השם שנבחר למנהלת: "כרמים" נלקח מתוך המקורות במקום בו מופיע גם שם העיר: "וְנָתַתִּי לָהּ אֶת כְּרָמֶיהָ מִשָּׁם וְאֶת עֵמֶק עָכוֹר לְפֶתַח תִּקְוָה…" (הושע, ב, יז) המנהלת אשר תנוהל ע"י נעם סלע, תלווה ותיתן את כל המידע והשירות לתושבי העיר פתח תקוה המעוניינים להתחיל בהליך של התחדשות עירונית באזור מגוריהם, בנוסף לכך תהווה המנהלת גורם מתכלל ומקשר בין היזמים, הדיירים והרשות. המנהלת תקדם בהנחיית ראש העיר וגורמי המקצוע מסמך מדיניות להתחדשות עירונית על מנת לאפשר הליך שקוף מסודר ומהיר של התחדשות עירונית, דבר שיטיב הן עם היזמים והן עם התושבים המעוניינים לקדם התחדשות עירונית באזור מגוריהם.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות