נדלן

Jtlv2 ורוגובין זכו בשני מגרשים חדשים לתעסוקה ומסחר במתחם ה-1000 בראשון לציון

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, ציין: "הביקושים והסכומים שהוגשו במכרזים מדברים בעד עצמם. המגזר העסקי מביע אמון גדול בראשון לציון. מתחם ה-1000, המטרופולין החדש של ישראל, יציב סטנדרטים חדשים בכל הקשור למתחמי עסקים, מגורים ופנאי.

הנגישות התחבורתית של המתחם בשילוב עם המיקום הגאוגרפי ותחבורה ציבורית יעילה ומהירה עליהם אנו עמלים בימים אלו יהפכו את המתחם לאטרקטיבי ביותר בישראל. אחד היעדים העיקריים שלי הוא שתושבי ראשון לציון יעבדו בעיר, מה שיפתור את נושא פקקים ויספק איכות חיים גבוהה לתושבי העיר ולכן אני רואה חשיבות עצומה בקידום המתחם".

עדי ברוק, מנכ"ל מנהלת מתחם ה-1000 הוסיף: "הקמתו של מתחם ה-1000 מהווה הזדמנות ייחודית ראשונה מסוגה לחברות, משקיעים ויזמים. אנו שמחים על ההתעניינות הגדולה במכרזים, על הבעת האמון הגדולה וזיהוי הפוטנציאל במתחם ה-1000. אנו מברכים את הזוכים במכרזים ומקדמים את פניהם בברכה.

במקביל, אנו ממשיכים להתקדם בתכנון מרקם החיים במתחם תוך שימת דגש על חדשנות, נגישות ועירוב שימושים שיביאו בשורה לראשון לציון במטרופולין החדש של ישראל".

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות