ניוזים חמיםנדלן

התחדשות עירונית בחולון: חברת ניצנים משיקה פרויקט עיבוי-בינוי נוסף בעיר 

היזם מאיר בנימין דוידי וחברת ניצנים משיקים פרויקט נוסף בחולון: בפרויקט יוצעו למכירה 30 יחידות דיור חדשות

הפרויקט החדש ברחוב פנחס לבון 10-14 בחולון מצטרף לפרויקט נוסף של החברה ברחוב ובמסגרתו יחודש בניין בן ארבע קומות  ובכך יתאפשר לדיירים  ליהנות מחווית מגורים משודרגת, בבניין חדשני, עמיד יותר ומרהיב יותר. בנוסף לחידוש המבנה יתווספו לבניין שלוש קומות לטובת הוספת 30 דירות חדשות – בגודל ארבעה, חמישה חדרים ופנטהאוזים. הפרויקט נמצא כבר ב"שלב ב" ובמרחק של כ-8 חודשים בלבד לקבלת ההיתר ותחילת העבודות. רחוב פנחס לבון נמצא בשכונת רמז בחולון. בשכונה מערכת חינוך ענפה ומפותחת המכילה גני ילדים בתי ספר יסודיים ובית ספר תיכון וסמוכים אליו מרכזי קניות, תרבות, בילוי ופנאי.

דירות ארבעה חדרים ישווקו במחיר התחלתי של 2.07 מיליון ₪ דירות חמישה חדרים במחיר התחלתי של 2.23 מיליון ₪   ופנטהאוזים במחיר התחלתי של 2.78 מיליון ₪.

מאיר בנימין דוידי: "הפרויקט בשכונת רמז בחולון מצטרף לעשרה פרויקטים נוספים של החברה בשרון ובגוש דן שכבר החלו בשלב השיווק לצד כ-20 פרויקטים בהליכי התכנון השונים".

ניצנים הינה חברת נדל"ן מבוססת ומובילה, בעלת ניסיון בכל תחומי הבנייה, הייזום והביצוע של מבני מגורים בתחום ההתחדשות העירונית.

החברה מלווה את לקוחותיה מהפנייה הראשונית, דרך תכנון הפרויקט, הליווי הפיננסי, תהליך הבנייה ועד לתקופת האחריות ולשנות הבדק.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

עוד ניוזים בשבילך

Back to top button
נגישות