נדלן

השיא יהיה ברמת גן. ראש העירייה אישר את הקמת המגדל הגבוה בישראל בן 120 קומות במתחם הבורסה בעיר

לדברי ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן:"המתחם החדש יכלול את מגדל הדגל של מדינת ישראל ויהיה שער הכניסה לרמת גן. כולנו רגילים לברך 'עד 120' כל מי שחוגג יום הולדת המגדל החדש יכלול בקומה האחרונה שלו לצד התצפית, מסעדה ומתחם אירועים שבהם יחגגו משפחות וחברים ימי הולדת וירגישו בשמיים תרתי משמע".

נשיא הבורסה ליהלומים, יורם דבש, אמר: "יש לנו חזון להרחבה ושדרוג של מתחם הבורסה למרכז עסקים שוקק ולמרכז עירוני שוקק לעיר רמת גן שהוא לא פחות גדול ושאפתני מהחזון של בוני הבורסה בשנות ה-60, ושמחתי לגלות שראש העירייה שותף לחזון הזה. ישראל היא אחד מארבעת המרכזים הגדולים בעולם למסחר ביהלומים במתחם הבורסה, ובבנייני הבורסה עוברים מדי יום יותר מעשאת אלפים בעלי עסקים ועובדים, והמספר צפוי לגדול עם הקמת מפעלי הליטוש החדשים שמתוכננים לקום בתוך מתחם הבורסה. היהלומנים זקוקים לסידורי האבטחה הקפדניים של הבורסה, הטובים מסוגם בעולם, ומעדיפים לבצע את כל עסקיהם במתחם עסקים גדול אחד שבו עומדים לרשותם כל השירותים. התוכנית החדשה של ראש העיר תאפשר לנו לממש את החזון הזה. שגשוגו של ענף היהלומים הוא שגשוגה של העיר רמת גן".

התוכנית, שהכין משרד האדריכלים "ישר אדריכלים", מיועדת לחבר בין תחנת הרכבת ארלוזורוב לבין קו הרכבת הקלה המתוכנן לעבור בציר ז'בוטינסקי ולהפוך את כל המרחב שבין תחנת הרכבת, ציר ז'בוטינסקי ושדרות אבא הלל סילבר למתחם עסקים מודרני רציף אחד.

ניוזים- רשת אתרי החדשות המקומיות של ישראל, מכבדת את זכויות היוצרים ועושה את כל המאמצים לאיתור בעלי הזכויות של היצירות הכלולות בכל הכתבות שלנו ברשת. במידה ומצאתם יצירה שאת/ה בעלי הזכויות עליה ואתם מעוניינים להוריד אותה מהכתבה או להוסיף לה קרדיט, אנא פנו אלינו בטלפון/ ווטסאפ: 0522818000 או שלחו למייל: .mnewzim@gmail.com

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

Back to top button
נגישות